mercredi 26 août 2015

Advies is altijd welkom

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Januari 2015 was ik tussen de 96 kilo en 100 kilo. Ik begon toen met een soort van dieet. Ik ging gezonder eten en bleef af van suikers en dergelijke. Heb toen in 6 maanden de 77 kilo bereikt zonder sporten. Jullie raden het al. Ben in alles dunner geworden dus ook me armen etc. Mijn buik is wel minder geworden maar als ik hem niet inhoud dan zie je echt nog een water meloen. Daar baal ik van. Ben sinds 4 weken begonnen met sporten. Dit is wat ik doen:

Maandag: 20 minuten loopband snelwandelen, 6km per uur en 7% helling, daarna bankdrukken, dubbel schuine bank, Dumbell Fly en wat triceps oefeningen en als laatst 20 minuten interval crosstrainer

Woensdag: 20 minuten loopband snelwandelen, Schouders, rug en daarna 20 minuten cardio interval.

Vrijdag: 20 minuten loopband snelwandelen, biceps, benen en daarna 20 minuten cardio interval.

Ik prop alles in 1 uur en 3 kwartier

Ik wil graag adviezen hoe ik ervoor kan zorgen dat ik mijn buik verlies maar toch spiergroei creëer. Wil ik te snel? Of doe ik iets niet goed qua voeding/Training.

Graag adviezen :-) en kan wel nog meer gaan uitleggen betreft voeding maar misschien komt dat wel na wat reacties.


Advies is altijd welkom

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire